Scratch 1.4 : Kodlama yaparken kullanılması gereken
program.
Proje Konusu : Hesap Makinesi Yapıyorum
Açıklama : Scratch programında öğrendiğiniz
kodları ve algoritma kurallarına göre sizin seçeceğiniz karakter ve sahne ile
hesap makinesi yapacaksınız.
Uygulama Adımları :
1. Program
başlatılınca karakter kendini tanıtacak
2. Karakter
kullanıcıya hangi işlemi yapacağını soracak
3. Örn:
(0 : Programı Kapat, 1 : toplama, 2 : çıkarma, 3 : çarpma, 4 : bölme)
4. Karakter
kullanıcıdan gelen işlem numarasını kaydedecek.
5. Karakter
kullanıcıdan üzerinde işlem yapılacak sayıları isteyecek ve gelen sayıları
kaydedecek
6.
Karakter işlemi gerçekleştirecek ve kullanıcıya
söyleyecek.
Değerlendirme Çizelgesi
ÖLÇÜTLER
|
Zayıf
|
Kabul
Edilebilir
|
Orta
|
İyi
|
Çok
İyi
|
(0,1,2)
|
(3,4)
|
(5,6)
|
(7,8)
|
(9,10)
|
|
1.
Ödevin zamanında
teslim edilmesi
|
|||||
2.
Öğretmenle
işbirliği ve önerilerin dikkate alınması
|
|||||
3.
Ödeve uygun plan
yapma ve plana uyma
|
|||||
4.
Ödevi anlaşılır
yazılması, yazım ve dilbilgisi kurallarına uyumu
|
|||||
5.
Görsel öğelere yer
verilmesi
|
|||||
6.
Karakterlerin
değişik kostümler kullanması
|
|||||
7.
Program içinde
yazılan kodların anlaşılabilirliği
|
|||||
8.
Yazılan tüm
kodların sağlıklı biçimde çalışması
|
|||||
9.
Program sunumunun
yapılması
|
|||||
10.
Programın e-posta
yoluyla teslim edilmesi
|
|||||
TOPLAM
|
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder